Sunday, June 19, 2011

SEPANGGIL.com ~part 2

Hey guys how are you today?? alhamdulillah i still can continue writing in my blog. thank you Allah for giving me a chance to complete this post.. One word for today "missing" (kehilangan).. to all Sepanggilian, i really miss (rindu) you. let continue in bahasa..

sungguh, sangat rindu dengan korang.. hari2 duk babai budak2 sepanggil yang balik.. hari2 jugak lah kita lunch n dinner sama2. takde pun budak2 kelas lain yang wat perangai macam kita, duk rapatkan meja makan kat dewan makan then makan sama2.. ada je modal yang korang nak cerita time makan. hari ni firza n ain merepek (ain jgn marah, dah jadi trade mark utk awak) dah balik. esok faizul pulak.. akhirnya tinggal la kita, budak2 baik yang join enterprenurship. terbaik sebab ramai Sepanggilian yang join kali ni. Azie, yanie, nadia, mazni, sham, wan fik, aini, fadhli termasukla aku berminat nak join kali ni.. tahniah korang sebab memeriahkan suasana tapi saya tahu suasana ni tak leh lawan dengan suasana dalam kelas Sepanggil. selamat menempuh suasana baru.. kita try utk adapt dengan suasana baru ye. positif thinking, itu yang penting since kita da tak sama kumpulan.


terima kasih dengan kawan2 yang mengirimkan ole2 cenderahati sebelum bertolak pulang.. awatif, you are very creative. i will remember the moment when we spend time together with norbert to finish text for speech. Firza, replika kasut yang awak bagi mengingatkan kitorang pada watak puteri pegang selipar jepun. Saya sayang awak, Firza... untuk girl2 sepanggil, saya nak dedicate sesuatu buat kamu semua since saya tak sempat nak tulis dalam post SEPANGGIL.com part1..

ain - x sangka ain ni adik setahun daripada saya sebab ain nampak matang. senyap je mula-mula, tapi bila dah kenal boleh wat jadi geng lah.. nakal la juga sikit2 kan tapi tak leh lawan kenakalan saya.. huhhuhu, nakal ke saya? trademark awak yang lekat sampai hari ni "eee, merepek la awak ni". saya mesti rindu dengan kemerepekkan awak pas ni. saya sangat2 menghargai persahabatan yang yang telah terbina dan sangat bersyukur dapat kenal dengan awak dalam sepanggil.. terima kasih sebab awak ktorg dapat wat jamuan kat 4th.. anyway good luck and all da best. saya sentiasa doakan kejayaan awak..
Jonet - hang memang hebat macam hulubalang istana dalam citer cinderella. mula2 dalam kelas dulu, serious aku pun memang cam yang lain. tak suka giler bile hang bagi cadangan nak wat public speaking dalam dewan makan. poyo konon2 nak latih diri.. tapi masa tu je lah kan.. pastu bila dah kenal dengan jonet, xde la annoying sangat pun perangai hang. i takkan lupa dialog you buat suara sebagai seorang suami dengan yana. seorang navy yang tinggi cita2nya. walaupun sekejap je kita berjumpa tapi tak sangka boleh kamceng. maybe sebab wavelength otak kita lebih kurang sama je kot. i suka bila you rajin share pengalaman you dengan semua dalam kelas sebab i tak sampai lagi tahap nak share pengalaman dalam kelas macam you dah buat. barakallahu laki. bittaufiq wannajah ya sadiqati..

Yana - walaupun kita dibawah supervisor yang sama time wat fyp, tapi takdela rapat sangat dengan yana. sekadar gitu2 je la kan. sayang sebab yana tak sempat nak habiskan pre employment skali ngan ktorg.. i like your confident. keyakinan yang tinggi bila bercakap dan semangat yang tinggi untuk berkongsi idea dengan semua.nak kata skema pun takde la sangat. anyway, tahniah sebab berjaya menjadi mu'allimah (ustazah) kat sekolah hira', my former school. ada rezeki kita jumpa kat hira' ye. opps, sijil pre employment awak ada pada saya, jgn lupa minta ok.. see you later.

hasmah - 1st time i tengok you, nampak garang.. ingat lagi masa kita digandingkan bersama dalam slot personal shield. masa tu awak tak banyak cakap. saya takut nak buat kerja dengan awak tapi bila dah kenal, awak ni memang suka senyum je. jadi mak tiri dlm pentomen pun boleh senyum2 lagi, i like it. sporting pun ye. bile saya boleh belajar cakap jepun dengan awak agaknya?? gud luck Has. i gonna miss you so much. klu i datang terengganu nanti i roger2 you ye.

fifa - cayalah, i still ingat kita punya sketsa bila u jadi interviewer. instinct saya, awak akan jadi cikgu satu hari nanti. saya suka tengok gaya awak yang confident, biar salah sikit yang penting confident kan?? cerita tikus yang masuk dalam bilik kat floor kita pun saya masih ingat. tak sangka awak boleh membunuh anak tikus tu dengan begitu mudah. gembira dapat berkenalan dengan awak, hopefully awak akan berjaya dalam kehidupan awak pada masa akan datang.

aini a.k.a ain awang - hang ni memang lawak.. mula2 tak rapat pun tapi dah lama2 ada je benda kita nak citer kan? kalau melatah no 1, tapi gelagat awak yang tu menceriakan suasana kat dalam kelas..sangat berbakat dalam mereka cerita utk pencerita kalau tak mesti skrip tuk cinderella tak siap lagi n norbert pun terkial2 nak narrate cerita...sayang, kenal rapat dengan awak waktu dah nak masuk minggu keempat. Moga berjaya =)

awatif - perghh, i jelous bila tengok you bercakap. gaya yang penuh confident dgn slang bunyi cam orang putih.. sekali awatif bercakap, mesti sume orang terdiam.. moment kita bersama yang paling i tak boleh lupa bila kita n norbert tak balik hostel utk dinner gara2 nak siapkan text utk speech masa closing ceremony. nasib baik ada yang ingat nak amikkan makanan utk kiter kan.. pastu, malam tu terus sambung rehearsal citer cinderella dengan tak mandinya sampai kul 3 pagi.. ishk2 kita wat keje giler sama2.. anyway seronok dapat bkenalan dgn budak engine lagi2 yang amik bio medik nih.. good luck wak..

mardhiah - ni lagi sorang, ingatkan pendiam rupanya; hmmm... suka nyakat orang jugak.. kalau duduk sebelah awak memang saya tak diam sebab kita saling menyakat. gembira berkenalan dengan awak n saya harap sangat dapat jumpa dengan awak lagi sebab tak puas berkenalan dengan awak lagi. bila saya kering idea, saya suka tanya awak sebab idea2 awak memang bernas. saya ingat lagi ada satu tahap yang saya tak de idea lansung nak menulis then saya tnya awak.. pastu saya translate je idea awak.. nyway thanx alot yea.. kalau da dapat keje, dunt 4get to inform me.. hope to see u again..

saya tak larat nakk siapkan post nih jadi saya akan menyambung tulisan saya dalam sepanggil.com ~part3 yea.. sape2 rasa nama dia tak de lagi, nantikan sepanggil.com ~part3..disebabkan kepenatan menjual burger tengah hari tadi maka tak banyak idea yang singgah di kepala.. nak dedicate cenderahati kat korang tapi saya tak kreatif mcm awatif n firza.. so saya dedicate kan post ni tuk korang semua..moga kita berjumpa lagi.


buat syafiq, awak memang kuat.. moga roh ibu awak ditempatkan dikalangan para solihin. kawan2 mari kita hadiahkan al-fatihah buat bonda kepada syafiq yang telah kembali ke rahmatullah pagi semalam..

jumpa lagi kat post seterusnya..

3rd college
19/6/2011
6:39 pm 

No comments:

Post a Comment